LOS RETRUCOS CAMPUSINOS

Los rezungos campusinos.

Los campusinos cuidan como propietarios y cumo productores llibres. Mas siempre están entrampaos y cadavé más burocratizados, con más trámites y más tiempu que dedican a la burocracia, que les requieren las alministraciones.

Cadavé tienen menos capacidad de movilización piensan cumo propietarios como si fueran productores llibres. Con cadavé más deuda, menos propiedá y ensin llibertá pa comerciar, pos dependen de lo que les compren los monopolios - las cooperativas y las corporaciones distribuidoras-; estos son los que deciden que deben producir y a qué preciu, aseméyanse más que nada a falsos autónomos, a los “riders” qu’empresarios. Las suas protestas, las suas queixas y demandas entiéndelas la xente, los trabayadores, que muchos d’ellos son fiyos ou nietos de campusinos, solidarízanse con ellos, mas la interpretación de los sous problemas amuestra una falta d’analís, de lo que rialmente les sucede y quienes son los responsables últimos de que s’arroñen.

Mientras los campusinos culpan a los ecoloxistas y a los llobos, nun pescudan que las verdadeiras rapaces están nos despachos, con las mesmas bandeiras qu’usan ellos, nas manifestaciones y afalamendrar las carreteras.

Lo qu’amuestran todos estos actos púbricos y concentraciones campusinas que son convocadas por las organizaciones profesionales agrarias amuestran qu’están mui denigradas, con cadavé menos siguidores, más desafectos y más disprecios.

Rialmente, tenían muchu más que deprender nel sindicalismu d’este colectivu “riders” que s’asemeyan cadavé más.

https://www.ridersxderechos.org/

P’acabar colos falsos autónomos.

Comentários

Mensagens populares