EN TOLAS GUERRAS, PIERDEN LOS PUEBROS, LOS TRABAYADORES Y LAS SUAS FAMILIAS.

 


EN TOLAS GUERRAS, PIERDEN LOS PUEBROS, LOS TRABAYADORES Y LAS SUAS FAMILIAS.

Esta frase tán típica, nun la podemos esqueicer nunca, pos ye la verdá total.

Pero esta verdá total, nun explica qué razones, quienes inician las guerras, cuáles son las causas de la guerra y quien pué tener, a pesar de los pesares, más argumentos, ou tamién quién ye quién, quién se defiende, y quién el primer agresor, nuna griesca.

Nel casu de la guerra n’Ucrania, con tanta y tanta propaganda, nun deixan pensar, cuidar, aberruntar para pescudar l’orixen, las causas, el porqué.

Esta xeira fácenla mui bien los medios masivos de prensa que tenemos equí, tantu qu’inclusive na nuesa guerra precursora de la 2ª guerra mundial, la nuesa guerra civil, véndenos la imaxen de que naide tuvu la culpa, que fúi entre hermanos, que fúi una guerra ruchada de la nada. Y eso sigue anguaño, cuando siguen repitiendo qu’había dous bandos, ún nacional y outro repubricanu.

Mas, tenemos que considerar que cuando los nuesos antepasáos antifacistas aguardaban la intervención de los Estaos occidentales que ganaron la 2ª guerra mundial escontra’l facismu, p’entoñar al franquismu que resultóu’l vencedor d’un golpe militar empuntiáu por ellos, que fúi compañeiru de nazis y facistas, y participóu na campaña antisoviética. Deseaban el sou sobrizu pa volver a la llegalidá repubricana y democrática.

Con esta ideya, que sabemos y que tolos repubricanos y demócratas que semos, estaríamos d’alcuerdo, en que una intervención extranxeira invadiera la España los años 40 pa que volviera la democracia, parez que n’Ucrania nun nos parez igual de bien, cuando Rusia interviene debido al continuu masicidiu que sofría la pobración rusa que se decrararon en rebeldía escontra un Estáu ucranianu que col sobrizu de la OTAN, estaba reprimiendo y matando a muchas personas por ser d’esquierdas, sindicalistas y de fala y sentimientu rusu.

Equí queida esta reflexón, pa que la consideremos digna a tener, cumo propia.

Pos anque Putin diz, cuenta y fá lo que sía, l’Estáu y Rusia ye más qu’él, al igual que la guerra nun escomenzóu l’añu pasáu, cola invasión rusa, mas bien enantes col golpe d’Estáu que sobrizóu y fomentóu Estáos Uñios.

Comentários

Mensagens populares