LA DESLLOCALIZACIÓN VARIADA



 FONDOS D'INVERSIÓN

LA DESLLOCALIZACIÓN

La desllocalización nun deixa de ser un anglicismu que pretende explicar cumo marchan capitales, capacidad productiva d’un país del “1er . mundo o ún subdesendolcáu, cola pretensión d’allugar fuerza de trabayu más baratas que nos obreiros de los paises más desendolcaos.

Eso sigue asocediendo especialmente en sectores de poucu valor añedíu y pouca innovación tecnolóxica, cumo pasaba enantes, cuando yera ciertas zonas d’España quienes recebían inversión en fábricas automovilísticas, por exemplu.

Y sigue pasando, yá en menor midía en China, pos los gastos de trasporte y lloxística, ciertos sectores productivos nun les interesa producir acullá. Este fenómenu, a mayores, los Estaos sobrizan de continuo a corporaciones industriales, especialmente de vehículos pa que nun se trasladen a outros países.

 

On asín, ciertas corporaciones industriales siguen amenazarándo cada poucu’n marchar de países cumo España a outros países más benevolentes en salarios, cumo Pertual, qu’estan drento de la Unión Europea, y qu’usan tamién loxística española, p’arramar los sous productos a toda Europa.

Esto tamién cuadra en sectores agrícolas, hortícolas pa más señas, que se producen más baratos en Marruecos, por exemplu, que tien un tratu privilexáu cola Uñion Europea, debido nun solamente pola baratura de la fuerza de llabor, sinon tamién porque la llexislación medioambiental ye inda menos impositiva que n’España. Asina, está arroñándose comarcas y muchos llabradores, debido a los precios de orixe d’estos alimentos, que tamién, agora se complica on más, la falta d’exportación a Rusia, por estas rellaciones internaciones que tié l’Estau, n’uñión cola OTAN.

Mas, xunto a esto, está tamién asocediendo lo contrario, que fondos de inversión de capitales de terceros países cumo Turquía, que nun se pué dicir que mui desenvueltos que quieren invertir y producir neste país, más concretamente na autonomía de Castiella y Llión.

Cumo nel casu de Siro en Toro (Zamora) que s’amenazara con pechar esta factoría por culpa d’un monopoliu de la distribución, cumo Mercadona, qu’acapara tola producción y presiona al sou favor, los pagos y los precios de los productos, hasta casi añusgar a la empresa.

A mayores d’esto, hai un fondu d’inversión turcu que tié planiáu, parez que mui seriamente invertir en Valladolí, pa costruyir una factoría productiva d’autobuses eléctricos.

Estoi oservando, cumo tamién en ciertos aspectos industriales, especialmente nel trasporte, Turquía está exportando vehículos, especialmente autobuses, con marca propia OTOKAR hacia España, que parez que son tamién más asequibles pa las empresas de trasporte.

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