LA COCINA TRANSMONTANA

 


COCINA TRANSMONTANA.

Presentación de Acácio Pimentel (Gastrónomu) del llibru de Hernani Ermida: Cozinha Transmontana, de la Editorial Everest.

Asina cumo las canciones y las historias, las recetas perpetúanse nel tiempo y arriquecen un patrimoniu que se tenta conservar. El recetariu culinariu transmontanu ye parte integrante de la vida d’un puebru, que siempre vivíu de la xeira d’una tierra que les procuraba’l mínimu de sustentu. Esas recetas, aculla de zarrar maraviyas d’un saber facer espectacular, son el retratu individual y comunitariu de quién durante muchu tiempo vivíu desapartáu d’un país que también ye’l suyu. Tal cumo las historias, las recetas tiene un escomienzu, mediu y final. La gran delantrera ye la tener siempre una final feliz, del que obedez muchu de los buenos ingredientes que s’usan.

Este llibru, nun fá apeto, el ser un archivu históricu de la cocina transmontana, sinun un viaxe de sabores pola bonita y fastuosa rexón de Trás-os-montes e Alto Douro, soberbiamente definida por Miguel Torga cumo’l Reinu Maraviyosu.

Comentários

Mensagens populares