PA QUÉ ESTUDIAR FILOSOFÍA SI YÁ ESTÁ LA CIENCIA.


La filosofía en cholas: Pa qué estudiar filosofía si yá está la ciencia. Yá que s’estudia la física, la química, la bioloxía, la astronomía y la historia, colos que apañamos unas opiniones científicas del mundo, ye dicir, una concepción del mundo “oxetiva”. ¿Pa que estudiar, a mayores la filosofía?
Ciertu ye que al estudiar estas ciencias, apañamos determinaos conocimientos. Mas dichas ciencias nun nos ofrecen una concepción del mundo íntegra, ye dicir, dotada de uñidá interna, que interrellacione todas estas sabidurías.
Pa la vida rutinaria ye precisu comprender el mundu d’un xeitu acertáu, y asina saber por onde marchar y orientase, en momentos de cresis, ou en ratos de reflexón, que se producen con silenciu y paz.
Nesto la filosofía ofrez una base teórica, pa una práctica de amor al saber.
La mesma palabra “filosofía” proviene del griegu phüeo, que significa “amor” y sophia, que quier dicir sabiduría, conocimientos, ciencia. Na antigüedá, la filosofía yera nomada a veces precisamente asina: “amor a la sabiduría”
Esto deixa estenu que la filosofía nun ye una teoría, estos conocimientos ensimesmos, sinon práctica, usu y esfrute del placer de deprender. La filosofía ye ante todo y ante todos, un actu, amar a deprender.

Comentários

Mensagens populares