LA FILOSOFÍA AL SERVICIO DE LA HUMANIDÁ.




La filosofía en cholas: La filosofía al serviciu de la humanidá.
La persona cumo individuo, que viven na sociedá, atópase en cada momento con diferientes fenómenos, tanto drento, no cercanu cumo fuera d’él.
L’hombre pescuda sobre los fenómenos de la naturaleza, quier conocer los “secretos” del Universu. Cuando l’home mira al cielu, y todu lo qu’hai n’ella, reflexona sobre’l orixe de los planetas, las estrellas, la Tierra y todu lo que esiste n’ella.
Cuando mira alredor, y percibe cumo todu muda col tiempo, pouco a pouco; reconoz la muerte, y observa, y quier saber qué ye la felicidá, el sufrimientu, el sentíu de la vida.
Todu esto, tenga ou non conciencia d’ello, son cuestiones filosóficas.
Cuciar todas estas cuestiones qu’apaecen en cada momento y en todos los llugares. Y cualisquiera que seya la respuesta que se déi tendrá siempre un determináu sentíu filosóficu.
Este sentíu filosóficu, el pensamientu ye lo que fá que l’home puede comprender lo que sucede, todos los acontecimientos que se producen alredor.
Nun se pué aberruntar que l’home se mueva por opiniones diferientes ensin relación, precisa d’un guía que le faga entender el mundo, una asociación de parecer acerca del mundu na sua totalidá, d’unos ou outros fenómenos y acontecimientos.
Precisamos de opiniones y concepciones xenerales del mundo, l’home ye un ser cuciador, que quier escubrir, mas este conocimientu pasivu tien un significáu, yá que se quier usar cumo ferramienta pa influir nel mundu, na vida, nos fenómenos que suceden, polo qu’este conocimiento múdase activu.
Mientras s’esperimenta, mientras hai acción, vuelve a deprenderse nuevos conocimientos, que se ponen en práctica.
Asina, d’este xeitu, búscase una uñidá de conocimientos, pos esta uñión permite formase una concepción completa y estructurada del mundo, que nun solo ayude a conocer sinon también a prever lo que pué ocurrir, pos l’home intuye que siempre hai causas y efectos, que tolo qu’acontez tien sus responsables y las suas practicas responsables.
Asina, con esa estructura de pensamientu, más ou menos íntegru, pué sobrizar al home, cumo guía pa la vida.

Comentários

Mensagens populares