LU RURAL FUÍ ADAMAU, NUN SOLO NUNA BATALLA SINO EN MUCHAS.

Hubo muchas griescas, cumo la de las tierras comunales, cumo na socialización del campu. Y un modelu bien craru, ye cumo todos aqueillos pequeños propietarios que pretenden ou dicen amparar a los “agricultores a títulu principal”, están siendo revalvaos pola rialidá, la rialidá económica capitalista de la capital, na que se fala de la brigada de la propiedá privada del campusinu, más cuando tien oportunidá, busca estrozala a traviés de proyetos macroeconómicos de grandes explotaciones cumo lo que está sucediendo nesta provincia, colas macroexplotaciones de marranos, que s’están faciendo porcima de cualisquier interés social y económicu vecinal y del pequeñu propietariu.


Nun importa construyir todu esto, y poder contaminar tolas auguas de la comunidá, de las aldeyas, de facer imposibre por decretu y distancia llegal, cualisquier outras empresas ganaderas, agrícolas, turísticas.


Si, on asina, se consiguiera más emplegu, ou meyor, también fabricas qu’aprovecharan estos recursos pa procesalos. Pero non, nun hai nada, nenguna esperanza de qu’esto suceda, nin siqu’asi, promesa partidista.


Todu esto, pa ponéselu nas manos de los monopolios que son los que tienen al sou serviciu l’Amenistración y al Estau.


Los cuales, col escurantismu y la desinformación deciden ensin llei que les amachimbre.

Un pasu más. 

Esta griesca equi 

Comentários

Mensagens populares