LOS REVOLUCIONARIOS QUE QUIEREN ESTI PODER.


San Miguel de Lomba

En tolas elecciones que sufrimos continuamente, a traviés de la prensa burguesa, alburdecen siempre partíos políticos que prometen buscar la revolución y el socialismu, escomenzando por tomar el poder políticu establecíu na transición, y que llegando a esti, tomarían parte pola causa de los trabayadores, la ecoloxía y el feminismu. Por facer un Estau fuerte y social.
Siempre plantían un programa mui nutridu, con muchas promesas, mui completu.
Tolas estas políticas, son de un reformismu bien intencionau, polo menos esu aparentan.
Pero, qu’hai detrás.
Piensan dalgún xeitu, qué pueden cumprir colo dicen.  Cumplir
Y si quieren efectualu. ¿Van ser capaces?,¿Van deixalos los poderes del capitalismu, cumo la igresia, l’exercitu, el poder financieru estatal ou mundial, etc?
Ou nos están engaluchando.
¿Van tener abonda organización y fuerza pa defender estos compromisos, ante las posibres reacciones de los poderes fácticos, violentos, golpistas, d’asediu, d’atartallu?
¿Creyenselu ellos mesmos?
Nun sei que dicivos. Enllénanselas la boca de palabras anticapitalistas, pero finalmente solo proponen defender el pasau, d’un Estau de bienestar, decadente, conseguíu porque tamién interesaba a los capitalistas, pa la sou máximu beneficiu económicu.
Siempre, repiten, lerían que nun hai llibertaes, que la policía reprime y ataca a los trabayadores, incrusu glayan frases cumo: Llámanlu democracia y nun lo ye.
Pero ¡Ah!, cuando llega’l momentu electoral, salen avayaos pa presentase a los comicios electorales. Cuando acaban, vense una vez más, lo cuitadicos que son, pos nun tienen abondas perras pa estar na boca de la xenti, na prensa burguesa. Poucos fácenle casu.
Mas ellos, son la mandanga más crara pa los políticos de que estamos nuna democracia, pos pueden presentase los sous propios “enemigos de crase”.
Con esti xeitu, forcian sobrizar inda más el sistema que nos oprime, yá qu’amuestran un sistema políticu bondadosu, cumpríu, que da oportunidaes a tol mundu, pa expresase con llibertá.
Asina, tapan la vergoña de las cárceles con presos políticos, la illegalización de partíos, de periódicos y d’ideas. Mientras ellos confórmanse colas suas pequeiñas poltronas, y voceras.
Nun tienen futuru fuera de las Cortes, y drento, si dalgún dia entran, amostrarán una vez más que son incapaces, ou nun querrán tentar facer el socialismu comprometíu. Por muchu que critiquen a Esquierda Unida “IU”.

Comentários

Mensagens populares