RECOMIENDO LLEER A TROSKI

Quisiera que la xente lleyera a Troski, especialmente'l sou llibru "LA MIA VIDA".
Prencipalmente, propóngoselu a tolos militantes, afiliaos, simpatizantes d'organizaciones, partíos que s'autodenominan marxistas-revolucionarios, socialistas-revolucionarios, antiestalinistas, seguidores dalguna de las Cuartas internacionales qu'hai nel mundu.
Ye una autobiografía onde amuestra el sou trabayu sociopolíticu, la sua visión ante la revolución socialista, de la Unión de Repúblicas Socialistas Soviéticas, y de Stalin.
Depués de muchu atronar el llibru, dase un cuenta, que nun diz nada, nin lo social, nin lo económicu, nin lo políticu..
Nun amuestra alternativa, nin rialmente ideas, nada, sólu odiu y descalificaciones presonales hacia Stalin.
Poro, animo a que rialmente todos, l'oserven, y apercátense que si ye conocíu nos nuesos paises capitalistas ye por ser contrariu a la revolución soviética nel sou momentu, y al antifascismu comunista.
Asina, sólu se le recuerda por ser asesinau en Mexico, llembránoslu continuamente los medios d'intosicación, nos sous pseudocumentales "históricos".
Con esto, quieren desacreditar un tiempu nel que la revolución socialista yera peligrosa y victoriosa, ante'l declive capitalista burgués y el sou sistema políticu.
Agora, qu'este sistema vuelve estar despreciau, y amuestrase las suas fauces más opresoras, siguen usando a Troski comu abanderau del discursu enzolador escontra la revolución, el socialismu y la esperanza que tresmite.
Equí, ponemos un enllace:
http://www.marxists.org/espanol/trotsky/1930s/mivida/index.htm

Comentários

Mensagens populares