NUN QUEREMOS NENGUNA CARCEL.


Ye indefendible la costrucción d’una cárcel más nel Pais Lionés, anque pareza ser mui solicitada, como la de Zamora.

Nun podemos fundamentar que seya necesaria pal progresu y desendolque del nuesu País Llionés, la edificación d’esta, pos anque podría criar emplegu, cuentan qu’unos 600 puestos directos. Estos mesmos podrían ser cubiertos con una política de inversión directa, bravemente industrializadora y de servicios por parte de las alministraciones púbricas.

En nengún momentu, la represión puede ser un negociu, pa naide.

De qué xeitu, puede ameyorar la calidá de vida, y l’asentamiento de pobración nel mediu rural, si se allevanta un macrocentro penitenciario na capital de Zamora.

Si estas perras fueran usadas pa servir al puebru, nun habría tanta delincuencia, pos nun debemos esqueicer que nas cárceles precipalmente, están prisioneros los miembros procedentes de la crase trabayadora. Esu siempre debemos tenelu en cuenta.

Poro, nun entendemos como partidos que dicen defender a la nuesa crase social, puedan supricar esti tipu de centros.

Aporvechando estas lletras:

Queiremos que desapaeza la dispersión penitenciaria, que tolos presos compran la sua condelga cerca de las suas familias, pos estas nun deben sofrir tamién la condelga de facer cientos de kilómetros, pa ver a los sous familiares presos.

Esta primeira midida de respeto a los dereichos humanos, mui básica, debería tamién empatase con una llexislación qu’evite la incomunicación de lo qu’asocede drento de las instalaciones de l’Alministración del Ministeriu del Interior.

Sería un pasu bien importante pa dificultar que haiga malos tratos y torturas, que tol mundu conoz y que los nuesos políticos niegan mintiendo.

Comentários

Mensagens populares