HAI MILLONES DE MOTIVOS PA FACER NON UNA FUELGA, SINON MUCHAS.


HAI MILLONES DE MOTIVOS PA FACER NON UNA FUELGA, SINON MUCHAS.
Hai que actuar:
Pol trabayu, escontra la precariedá y la pérda de ingresos, empuntiando la nuesa ruina.
Por una xubilación digna.
Escontra la xubida del IVA,y de las amnistías fiscales pa los ricos y el sou patrimoniu.
Basta ya de subvenciones a Bancos y a las Patronales del automóvil y la construcción, etc.
Mentantu siguen rapusiando y empuntiando a la xente de las suas viviendas hipotecadas.
Mientras que los precios agrícolas siguen arranando, entoñando a los campesinos. Abuchando cada vez más pobración los puebros.
Estas razones hai qu’acuchalas, apurriando’l capitalismu, escontra esti gobiernu socialfascista, y aturando al que vendrá, pa que nun sigamos escotando esta crisis-pufo, y la apoquinen ellos, los que la criaron, los burgueses.
Hai qu’estar na fuelga, non porque la nuncie las burocracias sindicales, CC.OO (Comisiones Obreras), y UGT (Unión General de Trabajadores), sinon porque ye necesariu, estar nas caleyas, nos carriles y caminos, lluchar.
Puede parecer tardiega esta cita, qu’está tola pesca vendido, pero on queidan amenazaras adeprendidas qu’alacian:
-Privatizar y esgañifar definitivamente la Sanidá púbrica, la Educación Púbrica.
-Yelar las pensiones, atrasando la edá, ampliando la dómina de cotización.
Nun creyemos la honradez de los burócratas de los sindicatos CC.OO, UGT, nin nel amorrongamiento de la COAG (Coordinadora de Organizaciones de Agricultores y Ganaderos).
Sentímoslos incómodos, esbravaos polas circunstancias del momento y nada convencidos, timoratos, apoltronaos nel sou espachu, amirando las muchas medidas antisociales y económicas qu’están imponiendo, y que fieren a los obreiros y campesinos.
Más por esto, debemos dales nas narices con fuelgas y movilizaciones masivas, que veyan que los trabayadores queremos engaluchar pa meyorar las condiciones la nuesa vida y nun pagar esta “crisis”.
Esti día, debe ser l’emburrión pa entamar la cayida d’ esti sistema capitalista que cria miseria, pobreza, y que nos va encalcando.
Porque ya nun hai terceiras vías, ou hai capitalismu ou hai socialismu revolucionariu, lo demás ya demuestra’l sou fracasu, dende va tiempo.
Mientras las almininistraciones, la UE, l’Estau y las Comunidades autónomas sobrizan los banqueros y a las constructoras esperriandoles millones perras de los nuesos impuestos, siendo estos los que enviscar esta “crisis”.
Asina, siguen aumentándose los beneficios y apañando más capital. Pa que los ricos seyan menos y más ricos, y los cuitaos seyan más y más cuitaos.
Esti dia, debe ser l’escomienzu de la rebeldía antifascista, porque sólu una fuelga d’un dia, ye un fracasu, qu’abluca, queima y frustra a los trabayadores.
Nun debemos dar esti placer a los burócratas, que s’avienen con dalgún día sueltu de fuelga, pa comprir l’espediente y domine la enritación popular ante tanta inxusticia que sofrimos y pueda incrusu, que la patronal s’aforre en gastos salariales y de stock. La patronal, bien sabe, como retrucanos con amagamientos, atartallamientos y despidos.
La griesca puede ser llarga, con manifestaciones asgaya y diferientes, pero talmente inevitable pa alfayase los nuesos históricos dreichos sociales, polos que tanto se sacrificaron los nuesos antecesores.
La unión popular debe ser inescusable pa acabar con esti procesu de fascismu económicu, de recortes sociales. Mientras que pa gastos policiales, militares, invadiendo puebros y provocando guerras nel mundo, nun curtían nada.
Nós, trabayadores del nuesu Pais Llionés del campu y la ciudá tenemos ser conscientes de que debemos continuar col exempru de muchos outros puebros, que s’organizan pa defender los intereses de crase social.

Comentários

Mensagens populares