You tamién soi MUSULMÁN


Una vez mas, guípase como este Estau monárquico postfranquista amuesa la sua cara nacionalcatolicista, nel que prohíbe el usu na escuela del pañuelu na cabeza, cubriendu sólu la cabeza, namás nin nada menos.
Qué pretenden conseguir el Conseyu de l’escuela con normas que persiguen el usu de vestimentas qu’amuesan la sua condición de ser musulman, ¿facerían lu mesmu si fuese monxa, la que fuera a l’escuela? ¿Ou si fuera cura docente en sotana, esperríanlu del Centru?
Cómo ye posibre que l’alministración educativa de vistu buenu a un proceder segregacionista, nun será que realmente siguimos nun Estau que defiende al catolicismu y al rangu clerical, que sigui habiendo curas castrenses, que l’ensiñanza, los servicios sociales ca vez más privatizaos vuelven a las manos d’onde nunca se fueron definitivamente, a las congregaciones-corporaciones empresariales de la Iglesia Católica.
Agora, que cá vez más s’escorre a todu aquel que ye diferiente, fusgando excusas pa expulsar a trabayadores que nun nacieron na península ibérica, y a la vez aporvechándose económicamente más de las suas necesidades, y en xeneral de la tolos obreiros.
Ellos ponen a un xeitu de vestise, un símbolu más pa atacar al moru.
Na península acabaron cola diversidá relixosa a sangre y fuegu, la relixón musulmana ye tan ibérica y con reices como el catolicismu. Tanto para lo buenu como lo malu.
Y tienen tol dreichu de poder orar na Mezquita de Cordoba como en cualisquiera outra qu’el Estau expropióu.
Dende equí, acucho las demandas de la pobración musulmana en poder pregar nestos llugares, que son ainda más suyos que del cleru, pos fueron costruyidos pal islam.

Comentários

Mensagens populares