¿QUÉ PASOU DEPUÉS?

Quien quiera amirar puede, por ende está amosau como el partidu Izquierda Anticapitalista de Zamora, deixou de nomase asina, con este símbolu:
Pa tresformase en esto:
Dalgu pasóu pa mudar, pué que realmente dende los sous adentros de conciencia, el castellanismu ou españolismu irreverente, nun pudo aguantar y asina respetar, la diversidá llingüística y cultural que nos arrodia.
Yera preferible ver una provincia aculturizada drentu d’un estreichu chitu, que tener qu’escachar el cuadru y pescudar que la nuesa provincia ye rica tradicionalmente, onde se fala nun sólo castellanu, si non tamién gallegu y asturlleonés.
Igual todo esto, facíales escallazar unos simples esquemas centralistas, y asina tener que batallar en ver un mundu más cercanu, dende un puntu de vista multicéntricu.
De puertas pa fuera, ye mui fácil dicir que se defiende la multiculturalidá, las nacionalidades y el internacionalismu, pero cuando l’afecta a un, la cousa cambia. Y puede percibir todo esto, como un peligru a las sua mentalidá política.
Puede que pescuden que al quitar el nome, allonxen una posibre imaxen y prexuicios exteriores de organización lleonesista. Agora lo que pueden estar dando ye idea d’intolerancia, y zarrazón mental y cultural.

Comentários

kike fer disse…
Un paso atrás realmente lamentable. L@s zamoran@s estamos lo bastante hart@s de centralismo vallisoletano, para que IA- Zamora vaya al Congreso regional... ¡Y caiga en más de lo mismo! Es especialmente triste si se tiene en cuenta que la mitad de grupos de IA en la región... están en la "zona leonesa".
Aprovecho para felicitar por el blog a su responsable, vivo fuera de Zamora y soy fan y asiduo.
Muchas gracias pol tou opinion y el tou seguimientu.

Mensagens populares