REPRESIÓN ANTINUCLEAR


Una vez más, el Estau a traviés de las suas fuercias de seguridá y el poder judicial, demuéstranos como trabayan ensin descansu en reprimir actuaciones, movimientos políticos y toda d’aquello que nun quier que salga a la lluz, ou tamién esmedrentar todo aquello que nun está metido nas instituciones monárquicas-tardofranquistas, anguañu esistentes.
Nesto se conoz como un simple mural brochiau en Zamora, nuna tapia d’un solar ensín costruyir y ensin asomu dalgunu. Supón curiosamente pa los poderes “públicos” un desllucimientu d’un bien inmueble.
Asina fui como nos denuncióu la Policia Nacional, presentose por ende, como de sorpresa, unos d’esos “secretas”, los cuales, como bien saben facer, nos trataron irrespetosamente, con unas asobradas alargas.
Retuviéronos hasta que llegonen los “uniformaos”, y ellos escrebionen la denuncia formal, mangáronnos las latas de pintura, y los pinceles que emplegábamos, y nos soltaron.
Pasonen los meses, y llegóu a casa la cita del xuiciu, que fui en Noviembre, tan sólo pasóu cincu meses, y nos atopamos con un Tribunal, el Xulgau provincial numaru 1 de Zamora.
Yera mui “cachondu” como la supuesta víctima de la nuesa acción, nun apaecióu pola sala, nun se sabía que yera, nin tenía deséu dalgunu en denunciar nada. Pero, yera mui grave como delitu y falta, facer una mural onde ponía GAROÑA CIERRE YA. ANTINUCLEAR NUNCA MAS. ESQUIERDA-IZQUIERDA ANTICAPITALISTA al pié d’un grandiosu sol bermeyu y sonriente.
Un mes depués, llegóu el fallu, aberrunteonosla, nun fui sorpresa dalguna, pues talu como lo plantiaba la fiscalía, dábamoslo por feichu, y acertamos:
4 días de arrestu domiciliariu y pagu de costas.
Una semeya más de represión política que se urde selectivamente, alaciando craramente que nun nos esqueice, y nos quieren controlar.

Comentários

Mensagens populares