DALGU SI PASOU.

Quisiera resaltar neste pequeiñu artículu, un cariñosu llibru llamau:“SI PASÓ ALGO” –Breve historia del Kolectivo de Jóvenes POS y el movimiento de insumisión en Zamora (1988-1998)-.
Este llibru que escribióu Ote, como lo conocemos dalgunos dende fai muchu tiempu, onque pase muchos años, colos sous estimaos colaboradores, y todo esto unido a un ilustre CD que apaña recortes, noticias, fotos sobre el Movimientu de Insumisión y del bien amau “K. J. POS –por otra sociedad-“, que actuóu en Zamora y por extensión a la provincia:
El autor llembra la vida y andanzas de mucha rapaciada que nesos momentos participamos, ayudamos y apoyamos a este movimientu social antimilitarista, que diba mas acullá de l’abolición del serviciu militar obligatoriu “la mili”, a traviés de la desobediencia civil.
Sinón que tamién, sensibilizaba y concienciaba a nuesu ser de las inxusticias sociales, humanitarias y económicas que sofríamos non sólo como rapaces, sino como ciudadanos y más concretamente trabajadores y fiyos de trabayadores, que víamos como se armaban guerras nel Golfu Pérsicu y en muchos sitios más, por parte de la OTAN y los sous secuaces como l’Estau español, colo qu’ello suponía de sufrimientu a la población invadida.
Tamién nos enrecordaba los insumisos, el despilfarru que había nos presupuestos militares ensin nengún engorriu por parte de los nuesos burócratas, nunca esqueiceréi frases y pintadas como:
“PRESUPUESTOS MILITARES PARA GASTOS SOCIALES”.
“MILITARES PARÁSITOS SOCIALES”
“MEJOR OVEJA NEGRA QUE BORREGO CAQUI”
Tampouco, nos esqueicíamos de la situación de las cárceles, y los dreichos humanos que non solamente sofría los presos de conciencia, sinon tamién tolos presos sociales y políticos, ante una maquinaria que nun reprimía y/o encarcelaba a quien mancaba a la sociedá, asina viamos como s’actuaba col terrorismu Estau, la corrupción, mandau por figuras que pretendían simbolizar el socialismu, como yera el PSOE, con sus personaxes X y Z, ou dalgu asina.
Pa afitar nuesas convicciones, sabíamos como yeran las fuerzas de seguridá del Estau, y lo denunciabamos y lo padecíamos, non sólo na caleya ou na cárcel, sinon tamién personalmente a traviés de “secretas” como el señor M., como outros de la Policía ou la Guardia Civil, colas suas visitas al nuesu trabayu, a la nuesa casa, familia, padres, con amanazas más o menos ocultas.
Y ellí, polas caleyas, plazas y frente a los xuzgaos vociábamos:
“NO ESTAMOS TODOS, FALTAN LOS PRESOS”,
“QUE CAIGAN LOS MUROS, DE LAS PRISIONES”
Denunciábamos claramente, que podíamos vivir nun mundu ensin exércitos, que nun queríamos nengunu, nin obligatoriu nin profesional. Qu’ellos nun aseguran la paz, sinon tolo contrariu, enviscaban las gueirras pa xustificar los sous sueldos, sous gastos y la sua esistencia. Ellos nun defienden al pueblu, sinon a los capitalistas -a los que sirven, que son los realmente beneficiarios, sumiendo mas na misería a la mayor parte de la población, a los trabayadores, que escotamos los sous sueldos.
Los militares, yeran, son y siguen siendo un peligru pal planeta y el ecosistema.
Son una institución machista, patriarcal que por mucha muyer qu’entre nas suas filas, pues son las muyeres las que principalmente sofren y son víctimas, xuntu a los niños, de la guerra, los masicidios y la destrucción.
Cola Insumisión, fusgábase como dicía Ote, crear vida, y nun crear muerte y destrucción. Pescudábase un mundu nuevu, xustu, igualitariu y solidariu
“SIN EJERCITOS NO HAY GUERRAS: INSUMISIÓN”
Fízose “lliteratura” con un boletín bien frescu y fanchau, con poucos medios y mucha ilusión: “El Kon Morcilla en los Bolsillos”.
En todo esto, había unión, yeramos difierentes pero curiábamos mas en atropanos qu’en desaparanos, onque ficimos mas sacrificiu unos qu’outros, pues hubo mucho interés de protagonizar partidistamente este movimientu por parte de las Juventudes Libertarias de Zamora, recién fundau, nel momentu del movimientu social de la Insumisión.
Muriendo el K.J. POS, por falta d’interés en empuntialo.
Pero on asina, mentantu el Estau metía a los nuesos na cárcel y la “mili” continuaba, el griesca siguía.
Yera una xeira anticapitalista, agora qu’está la crisis tan de moda, entós como fiyos de los obreiros, vencidos de la guerra golpista, la llucha continuaba.
Queríamos fuñicar conciencias.
Dar un paso escontra el Kapital, atacando las suas raices.
“Contra el Kapital, lucha radikal”
Cuida la xente qu’en Zamora nunca se reivindica nada.
Los “medios de comunicación” vetaban las nuesas convocatorias e informaciones, fabricando y retortiando la realidá, ou apañando sólo los partes oficiales, mediante una interesada exclusión a tol nuesu llabor.
Por eso, se creye qu’equí nunca sucede nada, pero sigue asocediendo pequeiñas y grandes clamuras.
Encalcamos, si pasóu dalgu.

Comentários

Mensagens populares