El control sobre las fuerzas productivas de l’economía.


Tal como vien estudiau, la historia de la humanidá muévese principalmente pola producción y la reproducción.
Entiéndase, la producción de lo necesariu pa vivir una sociedá en tolos sous aspectos, y la reproducción, la necesidá del ser humanu, como animal social en reproducise como especie de xeneración en xeneración, a consecuencia de crear rellaciones sociales pa tala fin.
En base esto, las clases poderosas, na actualidá la burguesía, estrumentalizando al Estau, como ferramienta nel sou poder, como enantes facía la nobleza colos sous propios instrumentos. Facen tol esfuerzu necesariu pa comencer, primeiru, y vencer depués a las fuerzas productivas d’esta sociedá, como son las clases trabayadoras, el campesinau y los obreiros.
Estos, siendo los que tienen efectivamente la sarten pol mangu, pues son los que producen lo necesariu, los que saben obtener los recursos primarios, secundarios y terciarios que necesita la sociedá pa la sua propia subrevivencia y asina reproducise.
Son controlaos sistemáticamente pol Estau a traviés de los meios de producción ideolóxica que crea y financia, colos impuestos, que principalmente pagamos los trabajadores.
Esta sistematización ye tan continuada dend’el nacimientu, non solamente polos meios de comunicación y l’escuela, sinon tamién usando la familia, de la que se mama el comencimientu.
Si en dalgún momentu, las clases trabayadores toman concencia política de lo imprescindible de la sua existencia pa crear bienestar y riqueza, y descubren lo innecesariu que ye la burguesía. Facen peligrar la esistencia de l’actual estructura social, pa lo cual, siempre tiene unido a los anteriores meios, las fuerzas represivas que tiene al sou serviciu, pagaos colos nuesos impuestos principalmente y las nuesas plusvalías.
Miedu les damos, si deprendemos a respetanos y a reputar la nuesa xeira, y estimamos los produtos y servicios que creamos, pa que la humanidá pueda siguir viviendo.
Mientras ellos, sólo buscan l’acaparación de riqueza en dineiru.
Flacu favor, facemos a nos, si nos deixamos comencer por un migaya de monedas.

Comentários

Mensagens populares