EL PÓRQUE DE LOS MOTES:

EL GORDO.
A la mi’abuela llámanla la Tia Gorda, pol mote que heriedou del sou padre.
El sou padre, que se llamaba Agustín, debía ser pequeiñicu, gordicu y rechonchu, polo que de maneira cariñosa, escomenzou el sou padre Ramón, cuando salía de l’escuela, a llamalo “mi gordico, ahí viene mi gordico, qué guapo el mi gordico”.
Y asína, quedouse con este mote, que sustituyou al que le correspondía por heriedu, Ramonote.
Puis, curiosamente, el sou padre yera tou lo contrario qu’él, yera altu y fuerte.
BASILIO.
A mi’abuelo llámanlo el Tio Basilio, porque cuentan qu’el sou padre, que se llamaba Manuel, cantaba mui bien, yera mui palmiau y vitoriau cuando apaecía en escena y cantaba especialmente las coplas del Tio Basilio. Rialmente, nun sei como yeran estas tonadillas, puis la mi’abuela nin se alcuerda. Ye la que me cuenta estas historias y muchas mas.

Comentários

Mensagens populares