LA MARCHA A TOPAS.


El Castiellu -Zamora-

LA MARCHA A TOPAS.

Un añu más, la marcha a Topas, a la Macrocárcel de la Tortura y los malos tratos, repitióse outra vé, denunciando con un mensaxe craru: “Los ricos nunca entran, los pobres nunca salen”

Asina, demostramos que mientras a los trabayadores y los fiyos atartallannos, los capitalistas y tolos sous burócratas armaos nunca los meten.

Outra frase bien bonita, y que se repetía ye: Abaxu los murios de las prisiones.

Y con tola razón, pos nunca solucionan los problemas sociales, sinon que los enquistan, enférmalos, y vuelven a la sociedá en peores condiciones. Amás, sabiendo cumo se sabe que la mayor parte de los delitos son por causa de la droga, colo que la mayor parte del problema se solucionaría con alternativas de reinserción y curación.

Tamién, amostróse bien craramente cumo proceden las fuerzas represivas d’esti Estau burgués monarcofascista, cumo maromos, bafaleras, fanchaos y farotos. Tan implaos y fitos qu’abusivamente paralizaban el tráficu a tolos familiares y amigos que querían visitar a los familiares y amigos encarcelaos, arrebuscando nos coches y na documentación de cada unu.

Ante esto, siempre hai presos qu’aparte del delitu que houbieran feichu, que prácticamente nunca ye de sangre, sinon por drogas, nun se adaman, y están en griesca col sistema penitenciariu, porque los maltratan, allonxándolos de los sous familiares y amigos a distancia de cientos de kilómetros.

Métenlos n’aislamientu cumo si fueran peligrosos delincuentes.

Pero ellos nun se cimbrian, especialmente de quién falou, d’un presu senciellu, que nun tien aspiración política nin mucha ideoloxía, pero si tien sabe cuáles son los sous dereichos sociales, que nun quier perder cumo persona, anque estéi na cárcel. Llámase Jose Manuel Martínez Rodríguez “Gorri”, cumo quier que se le llame, por mote familiar. Un gallegu de Pontevedra que nun puede ver a la sua familia, pos están mui llonxe; agora está en Palencia, na Prisión de La Moraleja –Dueñas-

A todos, invítovos a escribile. Quier conocer xenti que le sobrize y le amuestre’l mundu d’outru xeitu, pa poder vivir con más ánimu a pesar de la esclusión que sofre, y que cuando salga de la cárcel pueda ver salida depués de más de 20 años entre rexas.

Comentários

Mensagens populares