UN PEQUEÑU SOBRIZU A LOS MINEROS DEL CARBÓN.


Dende Zamora, abordonamos a los mineros na sua llucha pol cobro de los sous sueldos, totalmente necesarios y xustos.

Tienen uñido a esta demanda, la mui honrada, brava y deseada preocupación d’arguyu por defender del sou puestu de trabayu, pa poder siguir viviendo y dar vida a los puebros nos que viven.

Esti emplegu, que nun tien porque estar enratau a una mina de carbón, tan depredadora, contaminadora de la tierra, de los recursos naturales y el medio ambiente, pero que nun dan naide salida seria, pa poder trabayar y tener emplegu non sólo el, sinon tamién los sous fiyos.

L’alministración nun le da salida llaboral, fuera de la mina, porque nun quier criase enemigos con la patronal-burguesía que mandonguía esti sector estractivista, y todo territoriu.

Los mineros siguen dando exemplu de cómo hai que siguir na griesca, pa defender el trabayu y la vida nos puebros. Dalgu que desgraciadamente, nun se ve tan craramente entre los nuesos trabayadores rurales, que van viendo resignadamente la falta d’emplegu, la continua emigración, la despobración y moribundez de los nuesos puebros, pos ya muchos términos municipales están quedando esclusivamente como cotos caza pa visitantes, y turistas fugaces foresteros.

Comentários

Mensagens populares