L'AGRICULTURA ECOLÓXICA NEL MONOPOLISMU

Nun quiero dicir con esto que l’agricultura ecolóxica estéi evitando este monopolismu, nin muchu menos, esta agricultura está siendo parte monopolizau por las distribuidoras, cumo a cualisquier outra agricultura, inclusu, yá sabes qu’está prohibíu l’intercambiu de grana entre los agricultores.

Los que defienden l’agricultura tresxénica dicen con tola razón qu’esta nun fá muchu más de lo que fá l’agricultura universal, pos simplemente favorecen unas especies frente a outras, y la agricultura ye eso, favorecer unas especies de las qu’apañar frutu, escontra outras que nun interesaban.

L’agricultura dende’l sou orixe ye una estructora de biodiversidá, pos lo primeiru que facía los campusinos yera esyerbar pa que crezan y se desendolquen unas prantas en detrimento d’outras, depués cuando consiguieron deprender la técnica de la siembra, lo que facían yera cuando llegaban a un llugar, queimalo, pa poder sembrar.

La diferiencia fundamental ye que la tresxénica ye un problema mundial, onde afecta a todos, ya que hai llugares que nun pueden sembrar nengún outro miyu, yá que se contamina con miyu OXM, esto ye indiscutible y demostrau na práctica. Y los que s’arriesgan, pueden ser trizaos y penaos, por “aporvechamientu illegal d’esta xenética” ensin autorización nin compra.

Mientras que la grana de los campusinos se podía intercambiar entre ellos, y arriquecer la xenética llocal y rural, agora estos monopolios, obligan a qué le merques.

Comentários

Mensagens populares