LA SIEMPRE AMADA, RUTA DE LA PLATA.

La ruta de la plata nun tien agora la importancia que podía tener enantes, cumo eixe vertebrador de la península, nel que corrían y se tresportaban culturas y mercancías, tanto económicas cumo de guerra.

Especialmente importante na Corona de Llión, enantes col Imperiu romanu, y enantes inda, yá venía col nomadismu de ganau, y con este también, la vida cultural de diferientes reinos y rexones.

Craramente, cola constitución del Estau español, con sede central en Madrid, desendolcando una economía de mercau común español, planiú una rede de comunicaciones centralizada na Capital, mientras que el restu de comunicaciones tresversales, abandonáronse, a lo que s’uñe’l crecimientu de la pobración y de la concentración del capital financieru que demanda más en medios de tresporte, desenvolviéndose’l sistema radial, mientras qu’el restu del interior de la península diba vaceándose más y más, colo que se trasfulgaba la vía férrea.

Mientras la autovía nun acababa de facese.

Date cuenta, cumo yera de importante esta ruta pa los romanos que sacaban l’ouru y demás recursos del interior contra’l Mediterraneo, servía pa controlar el territoriu, moviendo facilmente tropas y comunicando capitales como Lugo, Estorga y Mérida.

Comentários

Mensagens populares