LA FILOSOFÍA NUN SE DEBE ESQUEIZAR.



La filosofía anque está mui esqueicida, ye mui esencial pa pescudar las características universales que tiene la realidá. Reflexonar sobre los procesos que suceden, cumo nos afectan y qué causas tienen.
Asina, nun nos deixamos enratar colos muchísimos estímulos que recibimos, que nos puedan despistar.
Esta gran cantidá d’estímulos facen que nos enrudiemos nas formas, nas particularidades, y nun miremos profundamente, cumo ye la materia, las características universales de las cousas, sus procesos y evolución.
A parte, de saber que ye’l materialismu dialécticu, quicias seya tan importante ou más, que ye profundizar nel idealismu que pervive y que domina.
A parte de las relixones que siguen existiendo, con predominancia de la católica, cumo historicamente, relixón d’Estau con tanta y tanta represión efectuada. Anguañu, l’idealismu predominante ye’l laicu que se siente nos medios de propaganda, onde ensiña a la pobración una interpretación de la tecnoloxía, de la ciencia cumo si fuera mitoloxía, nun se diz cumo furrula los aparatos, casi nun se cuenta cumo evoluciona el sistema solar y l’universu, y de que xeitu, el tiempu nun corre igual para un oxetu que va a la velocidá de la lluz, qu’outro que lo oserva a distancia. La materia muda de diferiente forma en relación al tiempu y a espaciu que recorre.
L’idealismu va apelechándose según va cayendo descubrimientos científicos qu’al usarse na tecnoloxía, escachan las visiones que continuamente perdican. Por eso nel idealismu, anque hai dalgunos que van escontra’l progresu científicu, outros muchos, la mayoría van mudándose nel sou discursu, según l’evidencia científica que s’amostra socialmente.

Comentários

Mensagens populares