CUMO TRUNFAR POR MEDIU DE LA FÉ.




La fé na esperanza, y/ou esta ilusión que da la ideoloxía del sistema, ye un arma de mieu, sumamente poderosa, porque fá dividir socialmente, y retrasar cualisquier posible llevantamientu ou funga social. Pa mi, y pa muchos, el modelu más importante y chocante ye la participación y entrada masiva de trabayadores rurales y campusinos drento de las filas de la “Guardia Civil”, aquellos más tiraos y margullaos nel cabozu de la sociedá, buscaban y buscan una salida llaboral nas fuerzas represivas.
L’outro día, escuchando la radio, sobre los rezungos y la desobediencia rural amostraba una foto bien llonxe de lo que siempre se cuida que ye’l mundu rural cumo lo pinta Delibes nos Santos Inocentes.
Seguramente la mayoría yera así, pero siempre hubo restolamientu frente al apapizamientu del poder, lo que sucediú ye que siempre, a falta de prensa social, con una vías de tresporte bien escasas, este solía ser mui llocalizau, y nun s’espurría, polo que los intelectuales fabricaron facilmente los tópicos la sumisión campusina.
Estas mormias sociales amás de ser mui lliendadas n’espaciu y tiempo, tamién plantiaban solo cuestiones economicistas, polo que toda griesca queidaba trancada d’outra, pos se lluchaba escontra autoridades mui particulares, ensin pescudar qu’esos problemas yeran asomeyaos a los de outros vecinos. Todu esto pasaba, mas cola prensa desendolcándose más y más aniscau, a lo que se uñiú’l poder de las ciudades, col sou poder centralizador cadavé más fuerte y unificador, provoca que los obreiros, la naciente crase actuara menos espontáneamente y más tamién organizada, hasta llegar al sou cumbre, los partíos obreiros.

Comentários

Mensagens populares