TENEMOS PRESIDENTE



Tenemos un nuevu presidente del mundu, el de EE.UU, cumo cuido que sabrás, naide quería, menuda zurribamba recibimos por tolas empresas de comunicación, chacullando escontral Trump, mas a pesar de todu, saliú ende, escontra todu “pronósticu” electoral, está craru que las famosas estadísticas son pouco fiables, ou muchos entrevistaos engaluchan.
Pero está tamién estenu, y naide lo diz, que la xente, los estadounidenses con dreichu a votar, mayormente nun votan, y eso nun ye cousa de huei, sinon de muchos años atrás.
Aberrunto, con toda clarencia, que tol mieu que esperriaba la radiu, la prensa y la televisión contra Trump, yera y ye n’esencia nun tanto pa que influyera a favor de Clinton, sinon pa aleccionar al puebru a que votara, y que si nun votaba, estaba dando una oportunidá de poder y gobiernu a presonas tan “impresonables” y de cudiau, cumo Trump. La campaña propagandística a favor de votar es dalgo bien patente, y cuido que pingóu na pobración española de momentu, nun lo puedo verificar experimentalmente, porque nun hai votaciones pero ye una impresión que me dá.

Comentários

Mensagens populares