Rajoy vesita Marruecos.



De nuevu, el presidente del gobiernu qu’entra nel poder executivu, llega a Marruecos pa entrevistase col Rei y el sou gobiernu, precisamente cuando se cumpre’l 41º aniversariu de la “marcha verde”, ye dicir, de la conquista de Marruecos y del abandonu del Estau español de la colonia saharaui, ende siguen tiraos.
Nuevamente, y exactamente nesti mes, marcha’l presidente Rajoy a confratenizar cola Monarquía marroquí, mientras siguen na miseria’l puebru saharaui tanto los de drento cumo los exiliados, y continúan viendo cumo son depredaos los recursos pesqueros y minerales para Europa.
Mientras el Frenti Polisario quier aparentar ser un Estau nación modernu, col sou exercitu y demás alministraciones y ministerios, y aguarda que la ONU s’abulla, apachaque pa conseguir un referéndum y la sua independencia.
Pero la ONU está siendo expulsada del territoriu por Marruecos.
L’Estau saharaui a esti pasu, va queidar cumo un Estau ensin puebru, pos la emigración está mancando, esperriando a los saharauis pol mundu.
Las comunidades autónomas y entidades locales españolas sobrizan al puebru saharaui con caridá y trafullas, tanto gobernantes del PP y PSOE, pero l’Estau, la monarquía española, colos gobiernos andando de rondón, seyan del PP ou del PSOE, confraternizan cola monarquía marroquí.
Asina, l’Estau marroquí nin s’amurrian, nin se fartan de todas estas alfayadas institucionales.
Y pasan los años… 

Comentários

Mensagens populares