CAÑAMERO, UN CUENTU “RADICAL”.


Esti sindicalista que tantu ye esperriau polos medios, siempre atacándolu. Califícanlo cumo’l mengue bermeyu, ultraizquierdista. Y cumo asina lo tienen los medios burgueses, hai muchos “comunistas”, “bermeyos”, “esquierdistas”, “anticapitalistas” que cuidan ensin nenguna formación nin estudiu, que si lo dicen la prensa, asina será.

Y pa afondar más esti mitu, los xulgaos procesánlu cada poucu, y tamién a los sous compañeiros por desordenes púbricos, forzamientos d’entradas y apaños en supermercados.

Por eso, sal tantu na prensa, cumo la muestra de que la “democracia” española ye fuerte y considerada colos radicales, que mira que bien, que pueden y se queidan nel congresu de diputaos, del que pueden cobrar un buen sueldu y pensión.

Cañamero, mientras sal con camisetas reivindicativas, pidiendo llibertá frenti a la represión socioeconómica, y cadavé que fala, amuestra un discursu indecisu, confusu ensin conteníu políticu de fondu, cuando s’enfrenta a los periodistas y lo interrogan, cumo chisquetos. Amuéstrase dubitativu, ensin arguyu de las suas xeira, vaceándolo de todu significau políticu, queidándola cumo unos simpres símbolos folclóricos.

Eso si, cuando lo sientes solu, fala cumo un revolucionariu.

Comentários

Mensagens populares