Zamora cumo modelu d'estructura económica



 
La provincia tiene una población de 185 432, siendo así una de las provincias menos pobladas de España.
Siempre se me diz de que vivóu una rexón con muchu componente pequeñu burgues y ante todu pequeñu propietariu. Eso pesa muchu ideoloxicamente, a mayores economicamente, pos ante la miseria d'activida económica industrial, de grandes inversiones y empresas, creciú’l númaru y sigue aguantando la pequeña empresa.
Anque los obreiros cuantitativamente son mayoria, estos están muy esperriaos entre las diferientes y múltiples centros de trabayu. Colo que, ye dificil criar conciencia de crase con un entornu difuso y faltu de comunicacion, siendo a la sua vez, mui facilmente influido por una ideoloxia histórica y economicamente predominante nel propietarismo i individualismu.
Debes cuidar qu'anque la nuesa cantidá de pobración activa ye insignificante, colo que se podría entendese que poucu influyente pero puede ser muestra d’un futuru económicu nel Estau español con una estructura empresarial de centros de trabayu pequeños, promovida pola afuyida de capitales, la emigración, etc, más asomeyada al de Zamora qu’al de los BRICs, y colo que puede ser facilmente un campu de cultivu pa las ideyas cumo la del emprendedurismu cumo salida ante la crisis, y criar la sensación de que todos podemos ser empresarios.
Esto nun ye un caminu andau d’un día pa outru dende l’Estau y el Capital, que lleva yá tiempo, pos las estrucciones de la minería, astilleros y sector fabril, etc., escolándose todu esto contra l’exterior, también fomenta la criación de pequeiñas empresas, uñiu cola aburrunación de amplias zonas rurales, nel casu de la minería.
Diferiente puede ser nel casu de la agricultura, la trasfulgación progresiva del pequeñu campusinu qu’anque estaba más influidu ideoloxicamente polos capitalistas, al nun tener una gran inversión n’infraestructura, podía estar cerca de los trabayadores, yá que yeran trabayadores con una faceta comercial, mas agora, lo que queida ye prácticamente son empresarios-capitalistas que tienen una enorme inversión de Capital en maquinaria, ganadería, etc. Anque nun son llibres porque nun pueden vender a quien quier y al preciu que quier, sinon al que l’enzolan, pos casi tola parte fabril, comercial y esperriadora está monopolizada.

Comentários

Mensagens populares