Hostelería Vs Ganadería




La hostelería ye unu de los sectores más escravos, con xeiras llargas, llarguísimas, y con poucos días d’esbarrión, ye lo más asomeyau a la ganadería, anque eso sí, está nel réximen xeneral de la seguridá social, colo que tien dereichu a paru, y ye más “seguru”, yá que ye un oficiu baxu teichu y non albentistate. Pero, polo demás ye poucu agradable, pos l’atención al púbricu implica un esfuerzu mental y moral que nun tien la ganadería y agricultura.
La verdá ye que ye un sector que debe enchizar, pos hai bares que funciona solamente gracias a la simpatía que pueda tener el camareru, y también una buena cocina, si la ofrez.
La verdá ye que también puede cobrase más que na ganadería, pos los precios de venta poneslos, mientras que na agricultura-ganadería, los precios de venta son impuestos polos monopolios industriales y de comerciar.
La hostelería puede tener menor inversión de Capital, y con una clientela más o menos asentada y fiel, y/ou llugar bien situau, puede dar pa vivir bien.
Por eso, la hostelería penca en pobración activa.
Los dous ámbitos tienen cadavé menos creatividá, con más trabayu en cadena, al igual que la ganadería cola mecanización más impuesta, también ye más rutinaria.
No que s’iguala las duas partes, ye la falta d’uñidá social de crase ante los monopolios financieros, son mui individualistas, con abonda división y competitividá territorial y de mercau.

Comentários

Mensagens populares