Depués de las elecciones, estamos “desgobernaos”.





Depués de las elecciones, estamos “desgobernaos”.

Sentimos unos andróminos y unos atropallos tremendos, con “tanta incertidumbre”, el país nun furrula por culpa d’esta situación.

Mas la realidá ye que la xente sigue trabayando ou buscandose la vida, y las medidas escontra los trabayadores se siguen aplicando.

Va pouco tiempu, chubieron la cuota de la seguridá social a los autónomos, l’aforru de las pensiones sigue cayendo y semus de los países de la Unión Europea con mayor deuda, detrás de Grecia, Pertual y Chipre.

Las expulsiones de viviendas siguen continuando, los bancos siguen con más beneficios y aumentando las comisiones, faciendo arroñar a muchos a traviés de inversiones bursátiles, fondos de inversiones, etc.

Llama l’atención qu’el ministru provisional d’economía diz que la baxada de las bolsas nun ye efectu d’una posibre nueva crisis sinon d’una regularización del mercau, “desaceleración de la economía”. Está bien estenu, que los gobiernos mudan pero el llinguaxe, non.

A pesar de nun tener gobiernu, pero si Congresu y Senau, el campu, el mediu rural, y la nuesa provincia sigue perdiendo pobración, debido craru está a la mortalidá, una alta mortalidá por tener una pobración enveyecía, colo que también una baxa natalidá, y una costante emigración rapaza, que lo demuestra la cadavé más baxa de pobración activa qu’hai nas estadísticas, pero que ayuda tener un desempleo menor, qu’en datos relativos ye tremendu.
A parte de todo esto, la verdá ye que cuando falan d’aventura, aventura ye tentar prosperar y ganase la vida cumo trabayador no rural.

Comentários

Mensagens populares