YÁ PASAMOS LA ÑAVIDÁ




Yá pasamos la Ñavidá, la fiesta del solsticiu d’iviernu, un añú más, unas fiestas rialmente de muchas composturas de felicidá, cuando drento de la famila se resiente muchas rencillas y diferiencias.
Mas nas comidas y cenas familiares tenemos que ser todos felices.
De todas maneras, estas fiestas solo se sostienen gracias a la felicidá de los neños y la gayola que dan, cuando están colos güelos, asina lo remembro you, cuando yeran pa mi las verdadeiras fiestas, enredando, daquella, colos primos en casa de los güelos.
Neso, nun te coscas de nada d’esos problemas de los mayores, los ves llonxe, que nun van contigo na tua vida del día a día.
Llegaban las colaciones con los qu’enredaban continuamente, yeran lo novedosu, yeran tan bonitos y tan rellumbrantes, que grandes posibilidades daban nas figuraciones.
Pero buenu, qué se le va facer esos tiempos esfungaron.
Salu, ante todu, salú, pos seguramente nun te tocóu la llotería de ñávidá, nin tampouco gastarán na del Neñu, “tú piérdestelu”. Y dígolu you, que tampouco gasto nesto.
Siqu’asi, todo eso, ye lo mesmu de tolos años, que tanto allegra l’Estau pa sacar buenos ingresos y beneficios, vendiendo papelicos ensin valor. Mas con una capacidá de propaganda y d’enzolamiento tremendu, con mucha inversión en todu esto.

Comentários

Mensagens populares