LAS NOTICIAS Y LA INFORMACIÓN.





Las noticias cumo la cultura cuido que ye fundamental pa conocer la sociedá, el sistema y el réxime nel que vivimos.
La ideoloía que nos domina nun solo son las noticias que salen nos medios de comunicación burgueses, sino tamién inclusu más los valores morales y éticos que se fomentan, se tresmiten y se sobrizan, del xeitu más inocente, que puede parecer, mediante símbolos, personaxes, actos que se ponen d’exemplu, “instituciones, organismos honraos”, etc.
Un pequeño modelu d’esto son los santos de Disney que s’asemeyan inofensivos, pero esperrian una cantidá innumerable de valores éticos que se ponen admirativamente para los neños, encalcando on más los valores de la sociedá y de los mandantes institucionales.
A la que más ascu tengo, ye a Minie, la que ye novia de Mickey, cola sua xeitu, muestra unos valores de patriarcau, sumisión, etc.
Buenu, asína son las cousas, hai muchos estudios sobre eso.
Mediante bebidas nocivas cumo la cocacola ofrécense envueltas na amistá, solidaridá interxeneracional y la vida saludable.
Cumo se fala mucho de solidaridá y ayuda mutua entre vecinos, estrictamente solo en cuestiones puramente de vida privada, ensin tener nenguna unión nin relación cola sociedad y el mundu que l’arrodia.
Cumo si estos valores solo s’atoparan individualmente y en circuitos mui cortos.
Si qu’asi, a veces se “contradicen” y plantian la caridá al “tercer mundu”, pero estrictamente na pirámide de sumisión, de beneficencia, ensin pescudar las causas de los problemas sociales y económicos.

Comentários

Mensagens populares