VISCA CATALUNYA. VIVA’L PUEBRU CATALÁN


¡Viva la República catalana!


Una vé, amuéstranos que gran parte del puebru catalán quiere mirar hacia’l futuru, un futuru ensin miedu a las cadenas de la historia fascista, de la sua monarquía sucesoria, y de tolas carrapatas qu’están alredor, herederas de tola maquinaria socialfascista.

Debemos sobrizalos, y seguir la sua solombra.

Vergoña dá, aqueillos cumo Podemos enredan a la engañifa, pidiendo un referéndum, quieren engaluchanos sabiendo dende’l principiu que ye imposibre drento d’esta constitución, drento d’esti réximen, pos yá lo tentaron y lo prohibieron, y agora mesmu está en tribunales, el presidente catalán.

Craru que dirán los “Anticapitalistas” qu’el nacionalismu simpremente llucha escontra una burguesía folastera, y sigue baxu’l xugu de la propia.

Si, tienen razón, mas la revolución tamién tien fases, lleva un caminu qu’hai qu’andar, y nesti casu, puede escomenzase polos mandonguiantes españolistas y los colaboracionistas, yá vendrá un nuevu pasu, si’l puebru catalán lo quier.

Meyor lo facen ellos, que siguen l´endovillu, de los herederos del Franquismu y l’españolismu, que nun lluchan escontra ellos sinon que quieren enzolanos a todos, con composturas de pseudoradicalismu.

El sobrizar a las CUP (Candidatura de Unidá Popular” ye la meyor postura a facer agora, buscan la independencia, llámanse anticapitalistas, y quieren salir de la OTAN y de la UE.

Comentários

Mensagens populares