ESQUIERDA UNIDA DE ZAMORA, quier más policía nas calles y caleyas.

Palaçuolo

ESQUIERDA UNIDA DE ZAMORA, quier más policía nas calles y caleyas.

Según el conceyal Francisco Guarido, la policia municipal necesita ser reforzada p’arrondar ciertas zonas onde s’está apañando cable d’iluminación caleyera.

Pa afondar más na cuestión, diz que hai que reforzar la presencia de policía na ciudá, mediante’l cubrimientu de plazas “vacantes”

Una véz más, amuestra Esquierda Unida la total disposición de reforzamientu del aparatu represor de l’alministración, nesti casu municipal.

Pidiendo más escote, más presupuestu pa gasto policiales.

Tras tol respigu d’esquierdas, d’alternativa, obreiru, democracia y griesca, nun guardan más que la pinta. Son lo más asomeyau a un espantayu.

Nun facen más que entumbiar un problema social de desigualdá, inxusticia provocada pol sistema capitalista, escontra la crase trabayadora. Agora nesta crisis, y siempre.

Y estos pispeos cadavé más masivos son efecto de la ruina y desesperación.

“El representante de IU manifestó que con estos hechos, también se "demuestra la necesidad de reforzar" la Policía Municipal para la vigilancia de las zonas de robos. "Durante estos meses, a la Policía en sus órdenes de servicio, se le ha encomendado la vigilancia permanente de ciertas zonas cuando se ha ido sustituyendo el cableado pero los turnos, muy escasos en efectivos, apenas han podido", subrayó. En este sentido, indicó que se encuentran vacantes más de una decena de plazas, que la edad media de los policías es de 46 años y que dentro de cinco años una 18 agentes policiales pasarán a segunda actividad”

Comentários

Mensagens populares