HAI QU’ACABAR COLA AUTOCRACIA.

Un políticu mui famosu, que lo tienen mui repudiau decía:
Llucha antinuclear
“Para arrutiar a tolos que participan nesti movimientu (popular) fai falta un pendón, un pendón que seya entendíu por todos, que lleguéi al corazón de todos y qu’apañe tolas reivindicaciones. Esi pendón ye’l derrocamientu de l’autocracia. Solamente sobre los escombros de l’autocracia puede llevantase un sistema social que se base na participación del puebru na gobernación del Estau, un réximen que garantice la llibertá d’estudios, de fuelga, de palabra, de cultos, de las nacionalidaes, etc., etc. Sólo un réximen asína dará al puebru los medios que le permitan defendese escontra los opresores de todu carácter: los mercaderes y los capitalistas, el clero y la nobleza; sólo un reximen asina deixará llibre’l caminu pa un futuru meyor, pa la llucha llibre pola implantación del réximen socialista”.
A esti señor, depués de tantos años muertu, siguen llembrándolu nos medios de contaminación burguesa cumo un de los mayores masicidas del mundu.
A pesar de todu, esti párrafu de las suas obras completas, deixa bien craru el caminu que debemos facer.
Él escribía todu esto, nesos momentos d’una enorme crisis del sistema semifeudal capitalista.
Pero estas mesmas palabras, sirven para agora, pos de las muchas lluchas que nacen, crecen y se deselvuenven, necesitan uñise embaxu’l pendón de la llibertá, cumo primeira fase en caminu al socialismu.
Craramente, esto nun lo entienden muchos colectivos nin crases sociales, porque si fuera asina, la autocracia monarcofascista postfranquista ya hubiera sido derrocau.
Poro, aquellos que tienen estas ideyas y las prática, están siendo duramente reprimíos cumo los del grupu 25 A –Asedia al Congreso-.
Porque facen una llucha independiente de los poderes sindicales, de la partidocracia, y eso dáles muchu miedu, resquician que se les caiga la poltrona y los sous privilexos.
El qu’esti réximen que sufrimos ye autocráticu, ye porque nun acepta nenguna llucha que nun pueda controlar política y económicamente. Mientras las lluchas que se fagan seyan domesticas y domesticadas polos sindicatos, partíos del sistema etc. Nun habrá represión.
Cuando se fala de dictadura, siempre se remembra a las unipersonales y de partíu únicu, cumo el franquismu, pero durante todos estos años, el sistema capitalista del monopolismu cumo’l d’anguañu, tien qu’aparentar ser demócrata-burgués pa calmar a los trabayadores, pa qu’estos collaboren, por eso formalmente hai sindicatos y partíos llegalizaos, siempre qu’estos nun den mucha guerra nin se desvién del caminu decidíu por ellos, y los sous pactos cumo’l de la Moncloa.
Por todu esto, nun debemos esqueicer lo que decía esti lluchador, que mientras los trabayadores, obreiros, campusinos y amás crases populares oprimidas nun tengan craru quién ye’l sou enemigu común, cuando todos entiendan quién ye’l sou enemigu común, el poder despóticu imperialista nun subsistiría nin un dia más.
Siempre acababa diciendo:
“Abaxu l’autocracia¡, “Viva la república democrática¡”
Amentemos a Stalin.

Comentários

Mensagens populares