QUIÉN LO LLAMA DEMOCRACIA.




San Miguel de Lomba
Esto nun ye nenguna democracia, dicen que votemos pa después xustificar las suas políticas.
Asina lo pueden llamar democracia.
Nun nos representan.
Por muchu que diga Cayu Lara, que son diferientes, amuestran cadavé más que son sustentu del sistema. Izquierda Unida, son la semeya guapa del sistema que quier ensiñanos que hasta los que se llaman republicanos y de esquierdas pueden participar nuna monarquía tardofranquista. Y dicir que quieren la igualdá y la muda social.
Asina, quieren apaecer que nun son PSOE nin PP, que ellos son demócratas, guais, con buen rollu, porque quieren sacar a la caleya’l parlamentu.
Con esta frase, dicen muchu más que lo que parez.
Quieren llimpar la cara al parlamentu, nel que están presentes, el congresu y el senau, ferramientas d’una pantasmada electoral, pos nun pueden estar más qu’aquellos que tienen perras pa pagar propaganda electoral y a la prensa burguesa, que le rellene bien páxinas en brancu, por cada palabra que dicen.
Un congresu y senau, que nun sirve pa representar al puebru, pos nun son senadores nin diputaos del puebru, sinon del partíu, al que deben la poltrona.
Y nun contabilizan los votos en brancu, nin nulos nin abstenciones, pa deixar las muchas siellas vacias que nun debían estar cubiertas, porque naide les votú.
Y el partíos, deben a los bancos y filiales casi  todu’l dineiru que tien pa presentase a las elecciones, no séi conoz llegalmente. Qué habrá nas cuentas opacas, nos paraísos fiscales, nos sobres y despachos.
Poro nel filme ATILANO PRESIDENTE, educa con simpatía y clarencias al puebru parte de lo que ye esti sistema.
El BOICOT, siempre, y agora más que nunca, ye totalmente necesariu:
La  DESOBEDIENCIA al poder.

Comentários

Mensagens populares