LOS FILÓSOFOS DE LA ÉTICA, LA MORAL CUMO CAUSA DE CRISIS DEL SISTEMA.

Cangas do Morrazo


Cadavé apaecen más, aquellos que apregonan que la causa principal de la crisis ye la falta de moral y ética de la sociedá y la crase política.
Cadavé amuéstranse más, aquellos que plantian que la humanidá, ye sólu una, indivisible, que lo qu’afecte a un, afecta todos, seya de la condición que seya.
Nestos momentos de crisis, ye un buen momentu pa la relixones, que ven cumo una ilesia católica decadente na moral, anque nun lo políticu, económicu y educativu, pos son un poder de facto, un lobby, cumo se diz agora. Quiero esto remarcalu pos está bien craru que los curas y la sua doctrina cadavé ye más minoritaria, pero’l poder fácticu que tien, cumo capitalistas, sigue siendo mui importante, tres la nueva privatización de tolos servicios educativos, social, etc que van siendo tresladaos a las suas manos.
Estas “nuevas” relixones, pouco conocías nel nuesu ámbitu, pero bien establecías nel mundu, ensiñan buenas nuevas, sobre la fin del mundu, sobre las enerxías que nos sustentan a tolos seres humanos, seres extraterrestres que nos van salvar, y están influyendo en nuesu bien, pa evitanos atropos y estropicios ecolóxicos mundiales, que acaban cola vida humana nel planeta.
Todu esto, ye mui interesante de deprender pa oservar cumo las teorías idealistas que analizan el mundu, la estructura social y económica nel que vivimos, siempre acaban intentando convencenos de qué los trabayadores semus iguales, y padecemos lo mesmu que los capitalistas.
Ye dicir, enrecordando al famosu culebrón mexicanu: “Los ricos tamién lloran”.
Qué todos semus unu.
Qué debemos uninos pal bien todos.
Eso suéname lo mesmu que dicen los nuesos funcionarios políticos del Estau, de Europa y de Estaos Uníos, que debemos sacrificanos pal bien de la humanidá, la economía, “los bancos”, etc.
Pero, quién semus los que nos sacrificamos.
Dende un estudiu materialista, ye dicir, estudiar lo que nos arrodia friamente, ensin contemplaciones, buscando las raíces de los problemas, dende un puntu de vista terrenal, social, económicu, nun máxicu. Queriendo conocer la estructura de la nuesa sociedá, las suas crases sociales, las relaciones sociales de producción, la propiedá de los medios de producción etc.
Amuéstranos, que los seres humanos nun semus iguales, anque vivamos nel mesmu planeta, nin nos influye a todos lo mesmu.
Yá que mientras nós los trabayadores nun podemos amampar de la estrucción del mediu ambiente nel que vivimos. Ellos, los capitalistas, afuyen en cuantis pueden a los sous paraísos nun solamente fiscales sinon naturales, islas tropicales etc.
Hasta que le lleguen a ellos, las consecuencias qu’el capitalismu fai cola sua actuación extractivista, contaminadora; muchos trabayadores queidamos pol caminu.
Está craru que nun semus unu.
Las guerras sufrímoslas nós. Ellos están nos sous despachos, programando la recostrucción.
Lo más qu’está padeciendo agora, nesta crisis ye que nun consiguen cumo enantes, el mesmu arrequicimientu, la máxima plusvalía, y deben y quieren apañar aquello que ye púbricu, social, de los nuesos dereichos.
Estas teorías idealistas, nun facen más que implantanos la ciega inocencia, de nun querer ver, sentir la verdá. Pos la verdá nos fai llibres. Pa actuar en consecuencia.

Comentários

Mensagens populares