EL MATERIALISMO DIALÉCTICO Y MATERIALISMO HISTÓRICO

San Juan de la Cuesta

Estimados amigos:
Una de las aportaciones más importantes de Marx y Engels ye las sous trabayos de filosofía,  que se puede usar pa conocer la verdá, y da esperanza de qu'el todu ye posible conocencia, que si nun se conoz, puedese conocer.
Asina el materialismu dialécticu, amuestra cumo furrula'l mundu, el planeta, la naturaleza, y ensiña'l métodu científicu que pergunta cumo ye tudo lo que nos arrodia.
Mas en base a esto, presentaron el materialismu históricu, qu'estudia científicamente la historia. la sociedad, son el métodu de las ciencias sociales. 
Pero esta sociedá, las instituciones educativas nun lo valoran nin lo dan conocer pos tienen miedu de que esto seya daqué revolucionariu, pos si dalgo tien Marx y Engels, yera la ideya de que esta filosofía, este materialismu y esta dialéctica nun debe servir sólu pa deprender lo que ye'l mundu sinon pa tresformalu.
Pos al conocer las lleis sociales y económicas, supón criar conciencia de qué papel tien las crases sociales y la propiedá, todu la historia de lluchas, y qué hai que facer.
Pos al conocer las lleis de la naturaleza, supón que pueden ser emplegadas pola crase obreira pal bien de la humanidá, en nuevas invenciones y descubrimientos que rompan col xugu del escurantismu relixosu, l'idealismu burgués.
Asina, quiero recomendavos la llectura de clásicos cumo’l Anti-Dühring, pero tamién maestros cumo Krapivin, Juan del Turia, pero tamién de grandes divulgadores como Stalin.
Este últimu resume toda esta filosofía nos sous aspectos. El títulu: Materialismo dialéctico y Materialismo histórico.
Animo a lleer, pa quien quiera minimamente deprender este métodu científicu de conocer lo que nos arrodia.

Comentários

Mensagens populares